Rabu, 22 April 2009

LE TOUR DE TAMAN SCIENTEX

Tengok ler anak bujang aku nie, kemain eksyen lagi naik basikal.

punya ler berlagak siap lepas tangan nak toleh belakang, kot2 ada kereta lalu..

dengan riak bangganyer melambai tangan kat aku tu..dia ingat best sangat le gitu..

hah kayuh laju2, gamaknyer boleh sampai England ni tak pun boleh sampai Trengganu jumpa ayah.



eh...apasal aku goit tak bergerak2 nie..inie boleh mendatangkan marah..

har!har!har!
rupa2nyer kakinyer ketot daaaaaaaaaaaaaa...

tiap2 petang aku nyanyi lagu 'anak ibu yang ketot-metot...."
tu pasal tak tinggi2
har!har!har!
(ketawa kartun Gayour..mentang2 Gayour singgah blog aku
terasa hidungku masih lagi kembang kuncup
)

7 ulasan:

Carol-fcp berkata...

haha..dia kecik lagi la..
bila dia besar,siap leh kayuh kapal terbang tau...hehe

s@yangh@sni berkata...

aje giler ko, ade ker kayuh kapal terbang...
kayuh ler ketapi...

Syahir nie ketot sangat ler..
camner ler nanti nak berdiri sama rendah ngan ibu-ayahnyer nie....

mrblind berkata...

kena tolak la tu..hahaha

alif-mikail berkata...

kecik lagi... kot besar tak dpt kejar

s@yangh@sni berkata...

mrblind,
pandai2 ler tolak diri sendiri.

alif-mikail,
badan kecik , jiwanyer besar dah sekarang nie...

Carol-fcp berkata...

akak dh belah ke otak dia yg tau jiwa dia besar?
haha,just joking maa

s@yangh@sni berkata...

kalau nak dibelah tu..
tak sampai lak kat hati suciku ini..

akak x-ray kan ajer..
hi..hi...hi....
dah buat lawak takut orang mare ler pulak cik carol nie kan Syahir kan ! kan ! kan !