Khamis, 11 Jun 2009

RINDU-RINDUAN JADI PILU-PILUAN..

Dah 3 hari pengasuh Syahir cuti..
diorang anak-beranak cuti2 balik Sabah..
baru aku tau rupa2nyer si Aisyah nie orang sana..
malam tadi dia hantar msg..
dia kata dia rindu kat Syahir..
anak2 dia pun sama..
tak boleh tengok baby boy..
musti teringatkat baby boy aku ni...
syahdu-sendu aku dibuatnyer..
aku tanya bila dorang nak balik semenanjung..
dia jawab tak tahu lagi..
lain macam jer jawabnyer..
aku bagi tau Syahir pun rindu diorang jugak..
tetiap pagi Syahir nangis..
aku bagi tau aku tak keruan kalau tgk Syahir cenggitu..
tak senang hati dibuatnyer..
tapi dia jawab..
biarler Syahir ngan Usuf lama sikit kat rumah baru..
biar tuan rumah tu pakai tudung..
tutup rambut yang secoit itu...
alahai..tetiba syahdu aku hilang..
boleh pulak dia gurau gitu..

waktu itu..

bukan Syahir jer yang rindu..
aku pun rindu diorang jugak..
rasa nak nangis nie...

17 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

sabar kak...jangan nangis...
meh Acu Yanie jaga shahir meh....hehehhehe

Mr PenyuBiru berkata...

bila dah lama bersama, sekali ditinggalkan akan rasa kehilangan. nanti lama² ok la.

Si Jukogyu berkata...

rindu2an nie mmg sakitkan?...mencik la rindu2...sakit tao atinyer..uuuuuuuwaaaaaaa....rindu family kat meysia.....sob...sob...

s@yangh@sni berkata...

yanie,
ko dok kat putra jaya ker??
lenkali akak gi sana bulih akak jenguk ko..

naqeeb,
akak tetap menten jelita yer...
walaupun tgh nangis..
syahir kehilangan awek2 untuk mengadamanja ..

Paan berkata...

Nangis je kak. Sekurang2nya hilang sket beban dalam hati.

s@yangh@sni berkata...

dik an,
nangis dah nie..
lega dah...

s@yangh@sni berkata...

mr. penyu blues,
betullah tu..
cam Syahir kena tinggal ayahnyer..
relaks jer...
tapi kali ini..
awekkssssssss...
mau seksa jiwa raga...

cik jukogyu,
ko kat planet maner sekarang nie???/
musykil tao aku nie...

Ummi Eisya berkata...

ala sianya bunyi..biasa la bebudakkan memang macam tu..dah sayang kat pengasuh dia la tu..yus,dok kat ne

DrSam berkata...

salam singgah,
anak-anak kecil kalau dah lama bersama pengasuh yang baik memang macam gitu. Pengasuh pun rindu, anak pun rindu.

s@yangh@sni berkata...

mrs adz,
yus dok pg...

dr sam,
gitu ler...
dibela dari umur 2 bulan
dh macam ibu sendiri dah..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

kak,
saya keje jer kat sini
umah di cheras...
batu 9 hulu langat...

hehehhe takkan jengok2 jer
bawak la buah tangan ker..
buah anggur ker..
hahahhaa

Stowboarder berkata...

Jom singgah tengok barang dari Jepun..! http://jepunmari.blogspot.com have fun..matta ne!

v berkata...

Hek eleehhhh ... tak dok pengasuh amacam? Haru haru ... Eh kena pikir something nih!

NAZIRUL AIMAN berkata...

sedihnya...sabarlah ya kak...

s@yangh@sni berkata...

yanie,
nanti akak bawakkan buah kelapa untuk ko...

basikal jepun,
sat lagi akak sampai..
maklum naik basikal jer..

lili11,
takder pengasuh..
nak fikir wat haper??

streetlenz,
hari ni dah taksedih dah..
pengasuh pulang jua akhirnyerrr...

eddie dewanaga berkata...

rindu itu rencah satu ikatan...
relakan, dan lu jadi insan biasa,
luahkan, dan tiada yg sempurna atas bumi tuhan ini.

s@yangh@sni berkata...

eddie,
thanks for that,,
lega rasa hati..