Khamis, 25 Jun 2009

SKODENG2 KENA TAG LAK..

CHEH...CHEHHHWAHHH...
minggu nie dah 3 kali aku jawab tag dak Aspa..
memang pucuk dicita ulam kumakan..

amaran keras untuk dak Aspa..!!
sila tinggalkan alamat rumah anda di..
sayanghasni@gmail.com
kerana anda telah memenangi..
hadiah utama dan terakhir sebagai
pengetag
paling aktif..

1. Dengan rasa rendah diri, anda dianugerahkan award ni
untuk diletakkan di blog anda. Sila copy yer




"lihat arr dunia..." cam lambang BERNAS jer

2. Sila ceritakan kembali siapakah
yang menganugerahkan award ini kepada anda.
Apakah pandangan a
nda terhadapnya.

orang yang menganugerahkan award ini
ialah Aspalela..lela..lela..lela..

namanyer cukup femes kerana
telah dijadikan taju
k lagu yang dinyanyikan
oleh Apek Saiful juga dijadikan lagu tema untuk cerita Duyung..

pandangan saya terhadap beliau adalah amat kabur2 kelabu asap..
sebab selama ini saya hanya memandang gambar katunnyer aje..
mungkin saya memerlukan sebuah teleskop ataupun mikroskop..
untuk saya memberikan skop pandangan yang lebih cemerlang lagi..

3. Anda dikehendaki menyatakan pendapat anda sendiri
tentang larangan berinternet di pejabat


pada pendapat saya larangan berinternet wajib dimansuhkan..
ini kerana kalau tiada internet camner
nak mewujudkan daya kerja yang inovatif perspektif dan aktif.
ini boleh menda
tangkan marah....

4. Setiap blogger dikehendaki mengemukakan
3 cara yang sesuai/fleksibel untuk merehatkan
minda & badan seketika di pej
abat. (jika dilarang bertenet.)

1. tidur
2. tidur
3. tidur

5. Sila pilih 8 blogger untuk menerima award tagged ini.

aku nak link pada pembaca N3 aku yg nie..
(tak nak buat
pun takper..
ambik jer
awardnyer..)


6. Jika anda ditegur kerana menyalahgunakan
internet di pejabat, apakah tindakan anda.


saya akan bangun dari kerusi itu,
saya angkat kerusi tu,
saya hempuk2 kan tempat duduknyer..

lepas tu saya tidur arr

7. Nyatakan 5 tempat yang anda ingin pergi
buat masa ini dan apakah sebabnya.


1. gi tesco - nak beli kelambu pastu makan kat kenirojes..
2. gi warung akak tu - nak beli nasi ambang untuk makan malam..
3. gi kedai baddee - nak beli iceblended perisa mocca
4. gi rumah Aisyah - ambik anak bujang aku yang ketot itu..
5. gi rumah aku - mandi , makan,
gelek2 hindustan ngan Syahir, tgk "accidental couple", zzzZZZ


wokeh, dah siap dah..
cuba ler jawab SPM cenggini..
musti aku pelajar paling pintar kat seluruh angkasaraya ni kan...

ahh dekat pukul 1 ptg...misi musti dilaksanakan..
bai-bai..

9 ulasan:

h a n i e berkata...

ecewahhhh...
akak nih..penjwp tag paling aktif gitu..
hahaha!!

NaqeebLukhman berkata...

kenirojes tu jgn lupa pos kat sini sekali .... jgn nak ngelat heheheheee

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

uish kak...
wallpaper baru...
bila beli?
hahhahha...

hah! skodeng lagi..
kan dah kena TAG....

s@yangh@sni berkata...

hanie,
sebab akak sayang aspa lebih..

naqeeb,
errrkkkkkkk..
Alhamdulillah, selamat dah dalam poyot nie...

yanie,
cute tak...
nasib baik si carol tu baik ati..

Aspalela berkata...

WOWWWWW!!!!
dah tuko kulit laaa....

ade salji turun lagi tuuuuuhhh...

ni yg makin nak kena TAG nieeee.

Eee..yuuuuuuuu!!!!

Aspalela berkata...

tu yg kena anto emel tu betol ke olok2 tu??
kang kena colek plk aku nie..adeyyyyy!! sapa lak yg sudi nak carik aku...

:P

s@yangh@sni berkata...

betui arr..
kan anta kat email aku..
aku ler yang colek...

ko nak ke tak nak??
aku offer kat orang lain nanti...

eddie dewanaga berkata...

mocha vanilla ice blended dekat coffee beans plaza pelangi cukup heaven... port yg baik utk bercerita tentang Chelsea FC, amoi mata sepet dan g-string kaler merah serta macam mana nak tanam serai wangi di dalam pasu...

Paan berkata...

"saya akan bangun dari kerusi itu,
saya angkat kerusi tu,
saya hempuk2 kan tempat duduknyer..
lepas tu saya tidur arr" - speechless...x sangka...