Jumaat, 28 Ogos 2009

JENG!JENG!JENGGG!!! TAG LAGI..

Kali nie aku nak jawab tag dari PU3 BALQIS..
dia kata dia tak tau nak tag sapa..
tapi sesapa yang buat dia akan appreciate that..
so kerana aku suka orang menghargai..
entry2 blog aku maka dengan ini..
majlis raja2 menitahkan bahawa anak bulan..
dah timbul terangggggggg...

uno.
anda rasa hot??
~dah nama pun dok kat ofis..
mana ada hot daa..~

pagi tadi ujan..
so aku tengah gegel nie..
nak hot kat orang..
memang takda arr..
sebab aku sengsorang nie..
ade sesapa nak temankan??

dos.
upload gambar kesayangan anda.
~nie arr gambo wajah kesayangan hamba..
mamat 2 orang ni arr..
yang membahagiakanku..
yang menoreh hatiku..
yang memujuk rajukku..
yang buat aku hot selalu..
yang bodek dan kipas bila nak sesuatu..
macam2 rasa arr ader..
macam perencah cukup rasa maggi tu..
memang cukup rasa...

tres.
bilakah kali terakhir anda makan pizza?
~makan pizza????
emmm..
sebelum puasa ari tu..
bos ofis sebelah belanja staff dia makan..
seingat aku hari jumaat..
dapat arr sup semangkuk..
pizza 2 keping..
hut platter 5 keping..
ngan pepsi..
kenyang weiii...
bila arr encik bos itu..
nak belanja lagi agaknyer..

cuatro.
lagu terakhir yang anda dengar??
~alamak!!!
on the way gi keje tadi aku dengar..
lagu DI ALAM FANA CINTA..
dari kumpulan Fotograf..
aku memang suka..
lagu2 slowrock..
nasib baik adik ipar aku..
tolong burnkan kat cd..
dapat arr hiburkan hati yang lara ini..
ececeh..

cinco.
apa yang anda buat semasa membuat tag ini?
~sambil aku taip n3 nie..
aku buka blog pu3 sebab nak baca soklan2nyer..
sambil tu dengar bacaan..
hihihi nak tunjuk baik arr pulak..
malu i tauu...

seis.
selain dari nama anda sendiri,
anda suka dipanggil dengan nama apa?

~aku suka hubby panggil aku ayang..
manja arr gitu..
aku suka anak2 panggil aku ibu..
aku suka juga blogger panggil aku aku sayanghasni..
HASNI tukan maksubnyer yang cantik..
eheks!eheks!!

siete.
tag 6 orang lagi tanpa rasa kekesalan..
~soklan yang cenggini arr buat aku nyampah..
aku selalu buat tag orang..
orang tak tag aku pun aku buat gak..
tapi bila aku yang suruh..
takder sapa yang nak buat..
sapa yang tak nak buat aku rasa kesal nie..
sila arr buat tag ini yer..
tag semalam ngan tag yang kelmarin..
pun jangan lupa yer..
karang ibu sebat karang..
baru tau rasa...

http://emo.huhiho.comnampak nie???
terima kasih yer budak..

16 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

tetiba ku teringin makan pizza...

adesh...

INTAN berkata...

hahahha..mujur tag ni aku dh pnh buat....selamat

h a n i e berkata...

baiklah..pasni..
tag yg seterusnye..
hani nk letak nama akak JEK!!

hahaahaha~~


kak..sjk bila pasang paiseh jd bodyguard ni..hahahaha!

sI tEDI berkata...

bakkata orang.. dialah racun.. dialah penawar... :)

nabilah_2908 berkata...

hehe..if dh pernah buat...tak perlu buat lagi kan..? (^_^)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

>> hamboi kak...

besar penumb0k...hahahhahhah

julietchun berkata...

baiknya boss ofis sebelah :D

ckLah berkata...

Mmmmm...memang hot!

sharamli berkata...

ayang..ayang p0se x ari ni?

ha3

imHepPie berkata...

hehe skang da xmen maggi cukup rasa da...

da ada knorr pasti sedap..hik3...

kimisai berkata...

tag lagi..banyaknye...senang men je tagged.com

mamai berkata...

aku memang tak pandai nak jawab tag hahaha

Si Jukogyu berkata...

kak..tag yg ko bg semlm...nanti ai buat tao..hehehehe..skali kene sound da......muahahahahaha....

pu3 balqis berkata...

sayanghasni..!!
(wah iya2 nih pangey)

hee.. thanks ya.. semangat jek negok blog kamu kalau2 dah buat tagged tuh...

thanks sgt2...
lenkali bleh la tagged dy g..
hee
(niat jahat.. eh,, jahat ka...?)
taklah...

penarek becha berkata...

YAAAA!! jumpa geng ! lagu DI ALAM FANA CINTA memang syokk!!!

hidup rock kapak! hehe..

s@yangh@sni berkata...

pearls,
ptg nie pi bukak pose kat pizza hut...

intan,
ko takper..
kalau tak buat ambik jer awardnyer..
(kena buat baik ngan ibu mengandung nie)

hanie,
nanti kita geng dua orang jer kannnnnnnn...

psst...
paisheh tu kan hati jambu ko kata..
nie akak nak ajar dia berhati batu...

tedi,
penawar takper aku terima..
kalau jadi racun..
aku RACUN dia nanti..

nabilah,
iyer arr...

yanie,
nak rasa sekali...
nanti akak suruh debikkan..

julietchun,
memang baik pun...
tapi bos aku lagi baik..
awal2 dah dapat bonus nie...

xiinam,
dah tak hot nie..
musim ujan..
sejuk weiiii...

sha,
ayang pose u......
ngada arr ko nie...

imhepie,
ooooo............
makin lama makin senangkan acara memasak nie...
sebab tu ramai anak dara sekarang tak pandai masak..
eheks..eheks..eheks..

kimisai,
dah orang bagi..
jawab jer arr...
ini pun ada satu lagi aku nak buat..
hihihihiii..

mamai,
hek eleh...
nak ngelat arr tu..

mrs jugokyu,
haaah iyer arr tu..
jawab k..
jangan tak jawab...

pu3 balqis,
i'm hepi if u hepi tooo...

orang lidi,
yeyehhhhh....
jangan ko ngapak orang dah arrr...