Jumaat, 10 Disember 2010

PAGI TADI PUNYA HAL!!

Satu almari aku kembur..
try test baju lama2..
nama jer lama, pakai 2-3 kali masih nampak baru lagi..
tengok2 dah selonggok atas lantai..
huh tension tul..
takde satu pun yang muat sedap2..
semuanyer lekat ketat kat badan..
alamak jarum jam dah pukul 8.00 pagi..
tak boleh jadi kena siap gi keje nie..
hahahaha..
tu cerita pagi tadi..
sekarang nie tgh fikir..
dok timbang tara..
berapa kilo nak buang..
mmg dh tak sayang pun..
kalau tak sayang baik buangkan? kan?
simpan puluh2 tahun wat sakit ati jer..
agak2 hari nie kalau pegi gym..
berapa kilo boleh dibazirkan??

aku,
berat ngan lemak2 dibadan..

4 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

nah pisau.. potong la yg mane patut.. :)

mamai berkata...

satu pembaziran tu

DrSam berkata...

Salam.
maknanya ada perkembangan (badan) tu :) Seriously, kalau tak digunakan lagi, boleh derma kepada yang lebih memerlukan. Saya selalu derma kepada anak yatim di Selatan Thai melalui seorang Ustaz yang selalu ke sana.

S@Y@NGH@SNI berkata...

heidi,
hamboi mulut ko!!!

mamai,
huhuhu..

dr sam,
byk gak dh anta kasi kat org kampung..