Selasa, 25 November 2008

AYAH PERGI KERJA LAGI







"Ayayayayah, ayayayayah" terkejut aku bila kali pertama aku dengar Syahir sebut "AYAH". dah ler ni malam pertama ayah pergi kerja si Syahir dah terasa ayah dia takder kat rumah. sebelum ni hubby cuti sebulan , entah kenapa Syahir ni jadi rapat sangat ngan ayahnyer. tak boleh jauh pantang nampak. mujur bila ayahnyer pergi kerja semula Syahir tak meragam. seram jugak ibu dibuatnyer...
dah tuntutan kerja, selagi ader tugas hubby tak tolak kalau dipanggil ke laut. kata dia ader banyak hutang yang nak dibayar. aku pun dah biasa kena 'tinggal'. 2 tahun pertama dulu haru biru jugak aku ni. setiap kali ditinggal pergi aku mesti demam rindu lepas tu. tido malam asyik teringat hubby jer. bila dah ader Syahir ni, masih rindu lagi tapi terubat ler jugak bila tengok keletah si kecik ni.

Tiada ulasan: