Rabu, 29 April 2009

JAWAB KUIZ..

Hari ini adalah hari aku
hooray! hooray!

bos aku masuk sekejap jer..
setakat meninggalkan kesan
2-3 tapak kasut..
lepas tu terus blah..
nasib baik dah gaji semalan..
kalau tak ade yang kena warning letter nie..

jadi hari nie aku dengan semangatnyer..
menjawab beberapa kuiz kat f***b**k..
oleh kerana aku berjaya dengan cemerlang..
teringin lak nak tepek kat blog nie..
kalau ade sesapa yang berdarah bijik mata tu..
harap2 campak ke laut yer mata itu..

yang pertama:-kuiz SIAPAKAH DIRI ANDA SEBENARNYA?
nasib baik dia kata aku tetikus..
kalau dia kata aku tikus rumah ker..
tikus mondok ker..
gerenti ada yang kena fire nie...

yang kedua:-kuiz WHAT CAR BRAND ARE YOU?
huh..kete apa ni???
tak pernah dengar pun???

yang ketiga:-kuiz SIAPAKAH KAMU DALAM KARTUN DORAEMON?
tengok! tengok tu!!! aku dapat watak yang paling baik dan pandai dan terrer dan ......
kucing paling pelik?????????

yang keempat:-kuiz SIAPAKAH SELEBRITI MALAYSIA PERSIS PERSONALITI ANDA?
ececeh..aku memang softspoken, satu lorong boleh dengar aku panggil Syahir..
dan yang penting aku nie coooooooollllllllllllllllll..
hari2 dok buka gobok air batu..

yang kelima:-kuiz APA PANGGILAN YANG TEPAT PADA SI DIA, DEAR?HUBBY?
kuiz nie aku memang suka ..
memang tepat ler tu..
i luvvvvvv u dear hubby...

yang keenam:-kuiz SEBERAPAKAH COMELNYA ANDA..
aaaaaaaahhhhhhhh..
lihat ler dunia betapa cumellllllllllnyer aku inieeeee...

yang ketujuh:-kuiz WHO IS YOUR CELEBRITY TWIN?
ehemm..para blogger sekalian..
sesungguhnyer semua itu benar belaka..
aku suka! aku suka! tak sangka itu adalah aku..
(naper tak sangka lak? betuller aku gitu)

yang kelapan:-kuiz KERETA NASIONAL YANG SESUAI DENGAN ANDA?
cheh..mentang2 aku big mama..
weiii..nak kena tambah lagi 2 tu..
yang ada nie pun aku dah rasa semput weiii..

yang kesembilan:-kuiz WHAT IS YOUR FUTURE CAR?
ini memang kereta idaman..
kalau tak kerana hasutan si melaun tu..
memang sekarang ini aku dah merasa mendrive kete ni..
kalau jumpa kete nie kat jalanraya..
memang gerammmmmm jer..
hish..tak pasal-pasal kena kena drive BMW..
(saje nak riak tak tentu pasal)

yang kesepuluh:-kuiz SAIZ SEBENAR FIZIKAL ANDA?
mana ada? mana ada? aku cumelll ler...
hu..hu..hu..cam tau-tau jer...
nasib baik aku disayangi dan dicintai oleh Incik Mazri..
kalau tidak, aku saman fb niee...


yang kelast:-kuiz KENALKAN DIRIMU?
so aku harap lepas korang intai2 kuiz yang ada ni..
korang kenalilah aku seadanyer yer....
bagus ler jawab kuiz-muiz nie..
aku rasa cam melayang2 jer..
terima kasih yer..
sebab sudi puji-pujian kepada aku inieeee...

esok, lusa dan tulat aku cuti..
adik aku nak kawen lak..
korang tak yah ler sibuk2 nak datang..
sebab aku tak jemput pun..
tapi oleh kerana mood aku baik sesangat..
aku nak ler ngetag


tapi korang cuma perlu buat no 1, 3, 6, 8 dan 10 jer..
kalu dah buat bagus ler, tinggal tepek jerkan??
lepas tu bolehler korang pedajal 5 orang lagi..
hihihhh..teringin gak nak tau nie..
lepas nie aku malas nak masuk fb niee..
karang terjebak lagi nanti...

see yaa next week........babai bebeh..

7 ulasan:

sharamli berkata...

ooo..
hari ni HARI AKU..
igtkn hari RABU..
hu3...
ghajin t0l jwb kuiz tu...ngr0t je tu..jgn cya sgt..muahaha

it's all about glamhijab and shawl berkata...

amboi..sakan na bos takder..huhu

Liliyuli berkata...

sweet je =)

h a n i e berkata...

udah2 ler poye2 tu kak..
hapdet...hapdet!!
hahahahaah

psst...fesbuk dh kene banned.. lain tahun hanie buat ye..hahahaha

s@yangh@sni berkata...

thanks arr sume..
sudi gak bagi komen semasa ketiadaanku..
tak boleh lama2 kat blog..
hari ni aku ada banyak keje daaa..

~ujicham~ berkata...

me????? oh tidak!

s@yangh@sni berkata...

uji, ko jangan ngelat yer..
hari tu nak buat pasal wallpaper pun tak buat lagi nie..
karang ko kena warning letter nanti...