Selasa, 5 Mei 2009

KERANA MULUT BADAN......

AKU memang geram betul..
dengan budak sorang nie..

degil tak dengar kata langsung...
naik berbuih mulut aku membebel..
dia tetap ikut suka hati dia je..
rasa ringan jer tangan aku nie..
silap2 haribulan mau ada
yang makan penampar gaban..
dah banyak kali aku bagi tau..
jangan! jangan! jangan!
hehhhh..tetap nak tengok jugak..
kalau setakat tengok jer takper lagi..
ini mulut cam bertih jagung..
sibuk nak cerita sekali..
dah tengok tu satu hal..
boleh pulak tu mimpi bukan2..
hish..aku nie dah nyirap ni..
bukannyer dia tak tahu..
aku ni pantang dengar hal2 macam nie..
mau torek telinga..
budak ni memang jenis tak makan saman..
lagi kita larang lagi giat dia bercerita..
rasa cam nak luku2 jer kepala dia..
tapi dah jenis tak dengar kata..
nak tak nak ko dengar ler..
pekikan sang kelembai nie..



"weii Syafik!!!!!!!!
kan mak long dah cakap..
jangan tengok cerita hantu..
mak long pun takut jugak tauuuuuuuu..."


7 ulasan:

Liliyuli berkata...

hehehe..saya pun takutttttttttt gakkkkkkk....

h a n i e berkata...

kahkahkahkah...
aiyokkk...
nt ade hantu kumkum dtg sakat akak kat umah..
hahahaahhaahaha!!

s@yangh@sni berkata...

lili...
ko temankan ler akak nie..
dah 2 malam tak leh tido nie,,

hanie,
mulut ko nak kena sembur ngan ritset ker hape??
lancang kuning tullll..

sharamli berkata...

meh sini meh syafiq...akak p0n nk luku cm makl0ng gk...hu3..

aci x makl0ng?

s@yangh@sni berkata...

cheh 'akak'????
ni kira kes nak panggil
aku makcik ler nie...

ade ko yang kena luku karang nie..

~ujicham~ berkata...

sesekali syafiq pun nak sakat mak longnya juga :p

s@yangh@sni berkata...

nak sakat pun buat ler criter otromen ker..criter shinchan ker...
ni yang buat aku keseraman itu ler yang nak dikhabar2kannyer..