Rabu, 30 Jun 2010

OH HARRY, BILA MAU MARI?

Lambatnyer nk tunggu November datang..
dalam hati nie dh sarat dengan rindu-rinduan..
tak sabar rasa jiwa nak bertentang mata..
melempiaskan hangatnyer cinta..
fuhh ayat, jiwang lak tetiba..
kalau nak tahu aku nie harap umur jer 3 + 2 = 32..
tapi batinnyer macam baru jer kenal cinta..
ececehhh...
tanyer arr aku nie movie apa yang paling diminati..
sure aku jawab STARDUST, ENCHANTED, HARRY POTTER..
dan yang sewaktu dengannyer..
musti citer yang ada magic2..
cinta luarbiasa sang pemburu naga..
atau dunia yang ada pari2 syurga..
senang cerita yang tahap dewa-dewi arr..
dh namapun khayalan semata-mata..
so tak yah nak penat2 fikir..
dimana datang logiknyer..
just see it and enjoys..
disebabkan aku suka sgt cerita2 fantasi yg kebaratan ni..
aku jadi berat hati nak menonton filem2 cinta yang ketimuran ni..
bukan aku menidakkan jati diri sendiri..
tapi aku muak sgt2 sampai boleh muntah katak..
dengan kisah cinta yang tak berapa nak real tu..
kiranyer mmg membazir air liur..
membuang tenaga dan harta benda..
kalau ada hajat sebegitu terhadapku..
tolong arr, aku tak sampai hati..
nak tengok bangsa sendiri..
berlakon citer yang ntah apa2 tu..
so aku harap takde lagi makhluk muka bumi ini..
yang akan ajak aku pi tgk movie itu..
movie tu!!
alah yang itu arr..
ahhhh faham2 sendiri arr..

aku,
realitinyer bercinta pun ala kadar jer..




7 ulasan:

zonaku berkata...

yup

fairy tales adalah sangat best!
x yah pikir... nikmati kecantikannya saja...

s@yangh@sni berkata...

zonaku: yup, kita mmg geng arrr...

Ieda Al-Habsyi berkata...

tak sabar menunggu harry potter november ni, nampaknya laki aku kene tinggal ngan anak la kat umah, hahaha!! tu la pasal sape soh takminat, ekekeke!

cerita cinta memang membosankan, benda yang sama di ulang2!

s@yangh@sni berkata...

ieda:
aku sayang ko kan???
aku suka orang suka yang aku suka..

~ujicham~ berkata...

pandainya bermadah... mesti hebat bercinta ni...

hasni.. lama saya tak gi lawat blog awak..

s@yangh@sni berkata...

uji:
sama arr kita..
lama tak masuk blog sendiri...

hebat tu takde arr...
kadang2 jer idea tu dtg..

mamai berkata...

lama tak bersiar di sini