Selasa, 29 Jun 2010

RELEVAN LAGI KE AKU BACA NOVEL CINTA2???

Mood nak baca novel dh muncul balik...
walaupun fulusnyer tak berapa nak ade..
tapi aku gigihkan juga pejam2 mata..
sambil angkat-letak-angkat balik-letak lagi..
terus-terusan selama setengah jam..
then nekad jer hulur kertas berharga kat cashier..
kemudian peluk buku tu kuat2..
macamler ade penyamun yg nk rampas sgt buku tu..
jalan laju2 pegi kt kereta...
start enjin menonong gi ambil Walid..
then pegi kedai order nasi goreng kampung..
(lately nie si ketot nie suka sgt menu tu)
sampai rumah terus jer mandi..
dh siap bagai melekat ler biji mata..
dari satu halaman ker halaman yang lain..
sehingga tamat dalam masa 3-4 jam..
hehehehe takder arr aku tipu jer..
mana boleh khusyuk kalau si ketot nie ada..
sekejap2 kena layan dia..
itupun mujur ayah dia takder..
kalau tak kena layan ayah dia pulak..
lagi ler sadis, huhuhu..
minggu ni je aku dah beli 3 buah buku..
2 dh habis baca tinggal satu lagi dlm stok..
ini pun baru jer lepas ushar2 blog geng kicap..
mana tau ade perisa yang menarik lagi tertarik..
Walid pun dh boring tgk ibunyer..
berkepit ngan novel2 tu..
kejap2 sengih, kejap2 muram..
last2 menangis dahtu ketawa balik...
sah ibu dia dh tak berapa nak betul dh nie...
kalau rasa ade cadangan nak bagi novel percuma..
bolehler berbuat demikian..

aku!!
terima dengan hati berbunga2..


2 ulasan:

J@J@ / Bini The Rock berkata...

patot la dekat CW dah takde anto2 gift!!

wakaka!!

ehh, ada buat sistem pinjam meminjam tak novel2 tu?? hehehhe..

s@yangh@sni berkata...

sistem pinjam2 telah diharamkan..
berkuatkuasa serta-merta...

ingat rumah ko belakang rumah aku ker???
nak kuar duit pos lagi..
kalau setakat bayar setem 20 posen boleh ler..
hahahahahhhhhaa...